Автори
Пристинская В. В.
Наукава стаття
по специальности "Строительство. Архитектура" из научного журнала "Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта"
Журнал
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта
УДK вказані автором
УДК: 691.328:666.972.16
Аннотація до наукової статті
Розглянути різноманітні добавки вітчизняного виробництва і оцінити доцільність їх використання
для виробів транспортного будівництва. Методика. Дослідження проводилося шляхом введення суперплас-
тифікатора та активної мінеральної добавки. Результати. В комплексну добавку повинен входити ефектив-
ний суперпластифікатор, а також можуть входити добавки, які керують кінетикою тужавлення і твердіння,
повітровтягуючі добавки і піногасники, дисперсні і тонкодисперсні мінеральні наповнювачі. В останні роки
широке розповсюдження здобули органо-мінеральні модифікатори типу суперпластифікатор – активна мі-
неральна добавка (мікрокремнезем, метакаолін, зола). Наукова новизна. Досліджено вплив різноманітних
добавок на якість бетону. Встановлено, що комплексна добавка ПЛПК заслуговує особливої уваги, оскільки
дозволяє отримувати бетони з дуже високими характеристиками довговічності і рекомендується для засто-
сування в залізничних шпалах. Таким чином, введенням добавок до складу бетону можна суттєво підвищити
довговічність і надійність залізобетонних виробів. Практична значимість. Результати дослідження можуть
використовуватися для підвищення надійності і довговічності бетонних конструкцій. Це потребує подаль-
ших досліджень з підбору складу бетону з комплексною добавкою ПЛКП і додаванням активних мінераль-
них компонентів.
Завантажити PDF